UwHoesje

Vaak gestelde vragen

Aangezien u mogelijk nog vragen heeft, hebben we hieronder de meest gestelde vragen voor u op een rijtje gezet!

Vragen over het maken van ontwerpen

  1. Met goede foto's bedoelen we vooral foto's van hoge kwaliteit (veel pixels). Vaak, wanneer je bijvoorbeeld foto's hebt laten maken door een fotograaf, zijn de foto's van zeer hoge kwaliteit (en bevatten dus voldoende pixels).

    Maar ook foto's van de meeste moderne telefoons zijn goed genoeg om een mooi ontwerp mee te maken.

  2. Wanneer u een foto uploadt die niet voldoet aan de minimale afmetingen, geeft de tool dit aan. Hierdoor kunt u het ontwerp niet bestellen, omdat we willen garanderen dat u een hoesje van hoge kwaliteit ontvangt!

Vragen over verzending

  1. In principe worden alle bestellingen die gedaan worden op werkdagen vóór 16.00 uur, dezelfde dag nog op reis gestuurd.

    Bij het kiezen van de verzendmethode geven we altijd een geschatte levertijd aan. Natuurlijk hangt dit af van drukte en lokale feestdagen.

Vragen over betaling

  1. Op onze website is het mogelijk om met verschillende relevante betaalmethodes uw bestelling af te rekenen. Zo hanteren wij momenteel de volgende betaalmethodes: Bancontact, Kaart, KBC/CBC-Betaalknop, Belfius Pay Button en iDEAL.

    Wij werken samen met betaalprovider Mollie, dus schrik niet als deze naam op uw afschrift terugkomt!

  2. Op het moment dat uw betaling is gelukt, sturen we direct een e-mail met daarin de bevestiging. Het kan soms voorkomen dat deze e-mail onverhoopt in uw spam-box belandt. Controleer deze daarom ook altijd even.

    Geen bevestiging ontvangen?

    Als u geen e-mail heeft ontvangen, kan het zijn dat de betaling niet is gelukt en de bestelling dus is geannuleerd. Is er wél geld afgeschreven via uw gekozen betaalmethode? Stuur dan een bericht naar onze klantenservice via de contactpagina, dan zorgen we dat het snel in orde komt!

Vragen over uw bestelling

  1. Het is niet mogelijk om gepersonaliseerde hoesjes achteraf te retourneren of te ruilen.

    Al onze hoesjes wordt op bestelling bedrukt en kunnen deze daarom niet meer opnieuw verkopen.

  2. U kunt de status van uw bestelling gedurende het hele proces volgen door naar onze Mijn bestelling pagina te gaan. Op basis van uw bestelnummer en e-mailadres kunt u dan inloggen.

    Ook vindt u op deze pagina eventueel de tracking van de verzending als dit van toepassing is.

  3. Vervelend dat uw bestelde hoesje niet voldoet aan de verwachtingen. Uiteraard doen wij ons uiterste best om kwalitatieve producten te waarborgen.

    Mocht uw hoesje toch gebreken vertonen, raden we u aan om dit zo snel mogelijk kenbaar te maken via onze contactpagina.

  4. Het is helaas niet altijd meer mogelijk uw bestellingen te annuleren. Dit komt doordat de bestelde hoesjes vrijwel direct naar de drukker gaan om bedrukt te worden met het door u gemaakte ontwerp.

    Het kan soms voorkomen dat de door u bestelde hoesjes nog niet bedrukt zijn. Dan zou annuleren nog kunnen.

    Op het moment dat u de bestelling wilt annuleren, moet dit zo snel mogelijk via de contactpagina kenbaar worden gemaakt, dan proberen wij deze nog tegen te houden. Helaas kunnen we dit dus niet garanderen.

CoverCreator wordt geladen, even geduld...